يكي يك دونه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يكي يك دونه و آدرس ٌwww.yekdone.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزها موس یکی از ملزومات هر کامپیوتر حساب می‌شود و با نبود آن کار با کامپیوتر بسیار سخت و تقریبآ غیر ممکن می‌شود. اینکه می‌بینید یک نفر تق تق تق روی صفحه‌ی مشکی‌ای که نوشته های سبز دارد دستوراتی تایپ می‌کند و سیستم دفاعی یک کشور را به هم می‌ریزد فقط در فیلم ها ممکن است نه در دنیای واقعی!

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:59 ] [ Mohammad ]
دانلود نرم افزار دیکشنری برای گوشی های nokia S60V5
 
این نرم افزار یک مترجم بسیار قوی بر مبنای مترجم گوگل یعنی همان Google translator می باشد که قادر است متن شما را به 48 زبان ترجمه کند.از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت کپی کردن متن ترجمه شده در پیامک ها وایمیل ها اشاره کرد.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه شود....
 

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ Mohammad ]

X-plore نام نرم افزاری کاربردی برای مدیریت فایل ها در گوشی های همراه با سیستم عامل سیمبیان می باشد.

شما توسط این نرم افزار می توانید بروی فایل های خود عملیات Copy , Cut , Past , Delete , Send و... را انجام دهید . در نسخه جدید این نرم افزار موبایل قابلیت های جدیدی اضافه شده است . این نرم افزار بروی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و 3 قابل نصب است.

ویژگی های نسخه 1.56 نرم افزار X-plore :

- امکان حذف فایهای با قابلیت read-only

- پشتیبانی از کارت های حافظه تا 4 گیگ

- پشتیبانی از اسناد آفیش 2007 و 2010

- پلیر ساده برای فایل های صوتی

- امکان نمایش تصویر بعدی توسط کلید های چپ و راست

- آیکون جدید نرم افزار

- اضافه شدن بیش از 9 زبان به نرم افزار

و...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:12 ] [ Mohammad ]

بسیاری از ما علاقمند به ساختن خبرنامه الکترونیکی، آگهی تبلیغاتی، نشریه اطلاعاتی و ... هستیم و برای این کار نیازمند نرم افزاری جهت ساخت خبرنامه اینترنتی می باشیم.
نرم افزار NewsletterDesigner ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت خبرنامه های HTML حرفه ای بدون نیاز به دانستن دانش برنامه نویسی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید یک خبرنامه شخصی و متفاوت از بقیه خبرنامه ها برای خود بسازید. این نرم افزار قالب هایی برای خبرنامه شما نیز دارد. ذخیره و لود قالب های ایمیل، قابلیت ارسال توسط Outlook ،Outlook Express یا Windows Mail، توانایی ساخت بدون نیاز به دانش HTML، یکپارچه سازی گرافیک شخصی و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار NewsletterDesigner Pro:
- توانایی ساخت ایمیل HTML حرفه ای
- ذخیره و لود قالب های ایمیل
- قابلیت ارسال توسط Outlook ،Outlook Express یا Windows Mail
- توانایی ساخت بدون نیاز به دانش HTML
- یکپارچه سازی گرافیک شخصی (سربرگ، پاورقی، جداساز)
- قرار دادن لینک وب در خبرنامه
- پشتیبانی از ویندوزهای 97/2000/XP/2003/2007
- و ...  


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ Mohammad ]

CrystalDiskInfo 4.1.1 هارددیسک یکی از مهم ترین اجزای کامپیوتر است که وضعیت سلامت آن تاثیر بسیار زیادی در نگهداری اطلاعات بسیار مهم و نیزانجام  به موقع و بی نقص فرامین شما دارد . از این رو در اختیار داشتن اطلاعات ضروری درباره هارددیسک ( های ) کامپیوتر نصب شده بر روی کامپیوترتان به شما در حفظ و نگهداری این بخش حیاتی کمک خواهد نمود . CrystalDiskInfo نام نرم افزار کاملی است که به منظور نمایش اطلاعات لازم دانستن از بخش های مختلف هارددیسک طراحی گردیده است و به سادگی به شما کمک می کند تا از وضعیت عملکرد این سخت افزار آگاهی پیدا نمایید .


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:8 ] [ Mohammad ]

دیگر صحبت از اینترنت Dial-up کم سرعت کشور ما به موضوعی تکراری تبدیل شده است. بر خلاف کشورهای نه چندان پیشرفته دیگر ، کاربران ایرانی همچنان برای اتصال به اینترنت از سرویس های اینترنت Dial-up استفاده میکنند و تعداد کاربرانی هم که از ADSL استفاده میکنند ناچیز است. ترفندها و نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت Dial-up هم در عمل افزایش سرعتی را به بار نمی آورد چون به نوعی آب از سرچشمه گل آلود است. در این زمان بهترین کار یادگرفتن ترفندهای چگونگی استفاده بهینه از اینترنت Dial-up است. به طوریکه با کمترین سرعت ، بیشترین بازدهی را داشته باشد. این ترفندها بر اساس تجربیات شخصی به دست آمده اند ، در نتیجه با عمل به آنها میتوانید مطمئن باشید استفاده بهینه ای از سرعت کم اینترنت خود داشته اید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ Mohammad ]
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:0 ] [ Mohammad ]

شما در طول روز سایت ها و صفحات زیادی را توسط مرورگر در اینترنت مشاهده میکنید. این صفحات هر کدام ساختار و قالب های متفاوتی دارد. اما شاید دوست داشته باشید هر صفحه ای که میبینید را خودتان دستکاری کنید! عکس ها را کوچک و بزرگ کنید ، نوشته ها را تغییر دهید ، جدول ها را بالا و پایین کنید و تقریبأ یک ویرایش کلی را در صفحه انجام دهید و آن را به فرمی که دوست دارید تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم یک راه بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ برنامه ای و تنها از طریق مرورگر اینترنتی تان و یک کد ، هر سایتی که دوست دارید را تغییر دهید و آن را دستکاری کنید. تنها مشکلی که وجود دارد اینست که نمیتوان آن برای همیشه ذخیره کرد! یکبار امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نیست.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ Mohammad ]

عكس در ادامه ي مطلب......


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:47 ] [ Mohammad ]

قبض آب يك خانواده ي قم در ماه گذشته مبلغ 7500 تومان آمده است.

ولي در اين ماه قبضي كه آمده مبلغ 390 ميلون تومان آمده است.

مادر اين خانواده با ديد اين قبض سريعا به بيمارستان انتقال پيدا كرد.

فكرش رو بكنيد چه قدر يارانه ميخواد تا اين قبض رو پرداخت كنن

[ جمعه 15 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ Mohammad ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 79523
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1